-
Какво означава ограничаването на данните и в Android за рекламната индустрия?
Компанията ще поддържа днешните функции в продължение на поне две години, докато работи върху нови решения
-
Delivery Hero вижда шанс за растеж в рекламата и плащанията на вноски
Компанията е готова да разшири портфолиото си от бизнес предложения
-
Творческата агенция Nitram става част от DDB Group
Агенцията ще запази своята творческа независимост и ще разшири дейността си, като предлага медийни, PR и BTL услуги чрез специализираните компании на групата.
-
Кои са най-честите грешки при избора на дизайн за рекламните опаковки
Какви са ползите от брандирането на рекламни опаковки и кои са най-често срещаните грешки разкрива Костадин Джолев, управител в RB Plast
-
Димитър Сталимиров съчетава ролята на арт и изпълнителен директор в DNA Sofia
Вътрешните промени в творческата агенция включват и новата позиция на Цветелина Цвяткова като Client service director
-
Apple ще разшири осезаемо рекламния си бизнес
Компанията планира да добави втори рекламен слот в раздела „Предложени“ приложения на страницата си за търсене в App Store
-
Google спира да продава реклами въз основа на конкретно търсене в мрежата
Промяната може да прекрои бизнеса с дигитални реклами, където много компании разчитат на проследяване на лица, за да насочат рекламите си към тях
-
Facebook планира изскачащи известия за поверителност на цял екран
Социалната мрежа ще тества собствения си подход от понеделник с някои потребители
-
PR специалисти: Усещаме рекламите по-близо до нас
Рекламната индустрия заложи на много по-хуманизирана кампания през 2020 г., коментират Любо Аламанов, Даниел Киряков и Александър Христов
Таг рекламен бизнес
Пазари